E-magazine Nationale Sport Vakbeurs: #04 - 2022

 INHOUD 65  NATIONALESPORTVAKBEURS.NL/EMAGAZINE/04 MARKTLEIDER Naast allerlei sportverenigingen is HSS ook actief in het onderwijs, zoalsmet de diverse schoolkluisjes en het buitenmeubilair voor op het plein. Maar ook de overheid weet HSS te vinden. “Bijvoorbeeld de politie die gebruik maakt van onze duiklockers om hun materialen op te slaan. Verder zijn we zowel indoor als outdoor actief. En ik durf wel te stellen dat we marktleider zijn in de hockeywereldmet onze tassenlockers. Ook zijn we volop actief in de voetbalwereld en weten veel clubs ons inmiddels te vinden.” Nico van Middelaar is onderhoudsman bij voetbalvereniging Hoogland en een tevreden klant van HSS. “We hebben vanaf het begin contact met Holland Sport Systems. Dankzij de opbrengst van de Grote Clubactie, hadden we voldoende financiële middelen beschikbaar voor de aanschaf van gaaslockers en ballencontainers. We zijn een vereniging met 1600 leden en hebben in totaal meer dan 100 lockers gekocht.” “Het gevoel is na al die jaren nog steeds goed bij HSS. Als je ’s ochtends wat vraagt, heb je meteen antwoord. Ze zitten er kort op en denken ook echt goed na en mee over een product. “Dat is erg prettig om te horen, want als de klant het zegt dan komt dat altijd beter over dan dat wij dat zelf doen. De club is zelf de beste verkoper”, vult Toonen aan, die heel goed weet dat achterover leunen in de sportbranche er niet bij is. Niet voor niets heeft hij onderaan zijn mail naast de website van Holland Sport Systems, nog een websitenaam staan. BALLTROLLEY “Dat heeft te maken met een nieuw initiatief, dat we nog verder gaan uitrollen. En dat is balltrolley.com. Daar zijn we vlak voor corona mee begonnen. Een vraag vanuit de markt of we ook een dichte ballenkar konden maken, want uit de open variant lukte het soms toch om daar ballen uit te stelen. We zijn toen aan de slag gegaan met het maken van een dichte kar. Die kunnen we zelfs met de post versturen, waarna clubs ‘m zelf in elkaar kunnen zetten.” “We hebben gemerkt dat heel veel sportclubs de coronaperiode hebben gebruikt om onderhoud te plegen en hun sportpark grondig aan te pakken. Dat is goed geweest voor ons”, concludeert Toonen tot slot. “Belangrijk is dat we steeds blijven nadenken over wat de markt vraagt en dat we aan productstimulering blijven doen. Op die manier willen wij ons blijven én blijvend onderscheiden.” BEZOEK WEBSITE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=